Suggestie / melding / klacht

Niet akkoord? U wordt gehoord

Je wil iets melden of je hebt een suggestie of misschien wel een klacht over onze dienstverlening? Laat het ons aub weten! We behandelen jouw melding, suggestie of klacht in alle discretie. LDC De Vesting heeft namelijk een procedure voor de behandeling van meldingen, suggesties en klachten. Op die manier willen we onze dienstverlening nog beter afstemmen op de noden van de bezoekers.

 

 

 

Hoe?

 

Met een meldingsformulier

Je kan een meldingsformulier nemen uit de display aan het bureau van de centrumleider.
Vul dit formulier in en bezorg het ons terug door ze in de brievenbus te stoppen die naast de deur van de centrumleider hangt of je geeft het af aan de balie.
Belangrijk: anonieme klachten en meldingen worden niet behandeld.

 

Online: klik hier

 

Met een brief

Bezorg ons uw melding, suggestie of klacht per brief op volgend adres:

LDC De Vesting t.a.v. de centrumleider – Meerspoort 30 – 9700 Oudenaarde

 

 Per telefoon

Bel naar 055 602 200 en vraag naar de centrumleider Johanna Vande Populiere

 

Bij de centrumleider

Kom eens langs in het Dienstencentrum de Vesting of maak een afspraak met Johanna Vande Populiere.

 

Verder?

Je ontvangt een bevestiging van deze klacht, suggestie of melding.
Binnen 30 dagen na ontvangst laten we jou weten hoe jouw melding is verwerkt en welke oplossing we voorstellen.

 

 

© 2013 | Webdesign by My-Websitebuilder.com |  SEO & SEA by Opti-Seo.com